Friday 17 August 2012

Cepatnyerrrr........

As'salam semua
Huh cepatnyer masa berlalu esok lusa dah nak raya,rasa berat hati pula nak tinggalkan bulan puasa ni......
I'm gonna miss you RAMADHAN.........
Raya...Raya......Raya......huh....banyak persiapan yang belum siapkan.....sibuk menjual sampai tak sempat nak kemas rumah huhuhuhuhu........sepupu dari KL nak balik esok oh...lagi sibuk la saya .....
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITR KEPADA SEMUA TERMASUK RAKAN-RAKAN,SAUDARA-MARA,PENDIDIK SAYA DAN SEMUA YANG MENGENALI SAYA.......semoga semua panjang umur murah rezeki. Hem satu benda lagi mak saya dan ayah cadang raya ketiga kami sekeluarga nak keluar ke Cameron Highlands ,sebelum tu kami dah cadang nak pergi masa 17 Hb 5 tapi tak jadi sebab adik-adik saya ada exam jadi terpaksa ditangguhkan.Insyaallah jadilah kali ni kalau saya jadi pergi...... saya akan cerita apa yang berlaku di sana dan kalau.....di sana ada wifi mungkin saya cerita secepat mungkin.Uhhhhh...tak sabarnyer.....nak pergi sana sebab tahun saya tak dapat pergi sebab ada masalah kewangan.....apalah perubahan yang berlaku disana......
Apa-apa pun SELAMAT MENYAMBUT HARI LEBARAN.......

No comments:

Post a Comment