Wednesday 30 May 2012

Mengenaiku

Salam,
Maaf kerana saya banyak bercakap dalam bahasa inggeris di dalam blog ni @ speaking.Ini kerana atas permintaan kawan kawan saya yang kurang memahami bahasa malaysia....
Ini biodata saya
Nama:Nur Azlisha Farhana B.t Ahmad Zalizan (Isha)
Tarikh Lahir:12 Mei 1999
Hobi:Berenang,membaca novel,memasak dan bermain badminton
Cita-cita:Guru
Saya mempunyai dua orang adik dan saya anak yang pertama(sulung)
Ayah saya bernama Ahmad Zalizan Bin Mahmod (Zan) Berumur 41 tahun [gambar masa di Hotel Century Pines Cameron Highlands]
Emak saya bernama Noorfaridah Bt Zakaria (Ayu) Berumur 41 tahun [gambar masa di Hotel Park Avenue Sungai Petani]


Adik saya yang kedua bernama Ahmad Amzar Farhan Bin Ahmad Zalizan (Amzar) Berumur 10 tahun /darjah 4 [gambar masa di pusat membeli-belah Big C Thailand]
Adik saya yang bongsu bernama Nur Azwin Farhani Bt Ahmad Zalizan (Awin) Berumur 8 tahun /darjah 2 [gambar masa di pusat membeli-belah Big C Thailand]
Yang sebelah kiri itu saya dan sebelah kanan itu kawan baik saya Nur Mashitah Bt Asri [gambar semasa keluar makan KFC bersama kawan sempena menyambut hari ulang tahun saya ke-13]

No comments:

Post a Comment