Wednesday 30 May 2012

Kawan saya

Ini kawan baik saya dia bernama Tasnim Bt Md Arif dia sekarang bersekolah di sekolah Agama Al-Islahiyah Bohor Mali lama tak jumpa dia rindu.......huhuhu kali terakhir kami jumpa kat pasar malam tapi tak sempat berborak pun... :(  Dia menjadi anak yatim selepas kehilangan ayahnya tetapi dia tetap ceria kerana dia mengangap itu semua takdir hidup dia.Dia mendapat 2A 1B 3C 1D dlm UPSR.
Ini pula kawan saya dia suka gelak kerja dia gelak je kalau dia nampak saya sedih dia datang buat cerita lawak tak jadi sedih saya.Nama dia Lim Zhi Yi dia bersekolah di SMK Dato Sheikh.Dia mendapat 5A 2B dlm peperiksaan UPSR.
Ini kawan saya yang paling pandai.Nama dia Khaw Ke Xin dia bersekolah di SMK Derma.Dia mendapat 7A dlm UPSR.
Ini pula kawan saya yang paling kecil dan cute.Nama dia Kor Ru Jing dia bersekolah di SMK Syed Saffi sama sekolah dengan saya tapi tak sama kelas :(
Ni kawan saya yang paling kebudak-budakkan hahaha dia suka main benda yang budak-budak main dan selalu ceria.Nama dia Ang Yi Qi dia bersekolah di SMK Syed Saffi .
Ini pula Chan Chiew May perangai dia sama dengan Ang Yi Qi.Dia bersekolah di SMK Syed Saffi.
Mereka semua adalah kawan sehidup semati saya walaupun kami jarang bertemu tapi tetap berhubung melalui telefon dan facebook.Saya berharap kami akan berkumpul semula suatu hari nanti.

No comments:

Post a Comment